Zgodnie z art. 8 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 lipca 2014r. o petycjach (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 870) zakres ujawnionych danych zgodny jest z treścią art. 8 ust. 1. tejże ustawy.

Przebieg postępowania:

1. Przekazanie przez Przewodniczącego Rady Miasta Piekary Śląskie petycji do Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.

2. Pismo Przewodniczącego Rady Miasta Piekary Śląskie z dnia 7 lutego 2022 r. skierowane do Prezydenta Miasta Piekary Śląskie w sprawie zajęcia stanowiska w przedmiocie petycji.

3. Uzupełnienie treści petycji przez autora petycji z dnia 10 lutego 2022 r.

4. Pismo Przewodniczącego Rady Miasta Piekary Śląskie z dnia 11 lutego 2022 r. skierowane do Prezydenta Miasta Piekary Śląskie w sprawie zajęcia stanowiska w przedmiocie uzupełnionej petycji.

5. Odpowiedź Prezydenta Miasta Piekary Śląskie z dnia 16 lutego 2022 r.

6. Rozpatrzenie petycji z dnia 17 stycznia 2022 r. w sprawie naprawy remontu nawierzchni jezdni ulicy Biskupa Nankera przez Komisję Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Piekary Śląskie na posiedzeniu w dniu 23 marca 2022 r. oraz przekazanie projektu uchwały Przewodniczącemu Rady Miasta Piekary Śląskie.

7.Uchwała Nr XLVIII/517/22 z dn. 31.03.2022 r. w sprawie rozpatrzenia petycji z dnia 17 stycznia 2022 r. w sprawie remontu nawierzchni jezdni ulicy Biskupa Nankera