Petycja w sprawie podjecia działań mających na celu wykonanie remontu nawierzchni ulicy Grabowej
Zgodnie z art. 8 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 lipca 2014r. o petycjach (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 870) zakres ujawnionych danych zgodny jest z treścią art. 8 ust. 1. tejże ustawy.
Przebieg postępowania:
1. Przekazanie przez Przewodniczącego Rady Miasta Piekary Śląskie petycji do Komisji Skarg, Wniosków i Petycji.
2. Pismo Przewodniczącego Rady Miasta Piekary Śląskie z dnia 2 listopada 2021 r. skierowane do Prezydenta Miasta Piekary Śląskie w sprawie zajęcia stanowiska w przedmiocie petycji.
3. Odpowiedź Prezydenta Miasta Piekary Śląskie z dnia 12 listopada 2021 r.
4. Rozpatrzenie petycji z dnia 19 października 2021 r. w sprawie podjecia działań mających na celu wykonanie remontu nawierzchni ulicy Grabowej przez Komisję Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Piekary Śląskie na posiedzeniu w dniu 22 listopada 2021 r. oraz przekazanie projektu uchwały Przewodniczącemu Rady Miasta Piekary Śląskie.
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Petycja w sprawie podjecia działań mających na celu wykonanie remontu nawierzchni ulicy Grabowej (353.1kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Magda Gregorczuk |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Magda Gregorczuk |
Data wprowadzenia: | 2021-11-25 13:53:54 |
Opublikował: | Magda Gregorczuk |
Data publikacji: | 2021-11-25 14:03:03 |
Ostatnia zmiana: | 2021-12-21 13:06:21 |
Ilość wyświetleń: | 1008 |