INFORMACJA O ZAMIARZE REALIZACJI ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO DOTYCZACEGO WYKONANIA I DOSTARCZENIA TABLIC REJESTRACYJNYCH.

 

OPIS ZADANIA:

W zwiazku z prowadzonym postepowaniem dotyczacym wykonania i dostawy TABLIC REJESTRACYJNYCH do Urzedu Miasta Piekary Slaskie, prosimy o przedstawienie oferty cenowej wg zalacznika do niniejszego ogloszenia. W zalaczniku przedstawiamy orientacyjny asortyment i ilosci które mamy zamiar zamówic w okresie od kwietnia 2017 r do maja 2019 r.

 Wymagania dotyczace dostaw:

1.      tablice rejestracyjne powinny byc dostarczone do tutejszego Urzedu nieodplatnie w terminie 3 dni od daty mailowego zamówienia, a w przypadkach naglych do 24 godzin od daty zgloszenia.

2.      tablice rejestracyjne przeznaczone do likwidacji beda objete obowiazkiem nieodplatnego odbioru i ich fizyczna kasacja.

3.      bezplatnie uzywanie i zainstalowanie oprogramowania umozliwiajacego elektroniczne skladanie zamówien na tablice rejestracyjne.

W razie jakichkolwiek pytan prosze o kontakt telefoniczny pod nr telefonu (32) 39 39 380.

KRYTERIUM OCENY OFERT:

cena 100 % brutto.

TERMIN SKLADANIA OFERT:

Oferty mozna przesylac na adres email: dpolmanska@piekary.pl w terminie do dnia 16.03.2017 w arkuszu w formacie Excel z zachowaniem kolejnosci pozycji narzuconej przez Zamawiajacego.

 

Zalaczniki

- tabele wg której nalezy przedstawic oferte cenowa.