INFORMACJA O ZAMIARZE REALIZACJI ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO DOTYCZACEGO WYKONANIA I DOSTARCZENIA TABLIC REJESTRACYJNYCH.
OPIS ZADANIA: W zwiazku z prowadzonym postepowaniem dotyczacym wykonania i dostawy TABLIC REJESTRACYJNYCH do Urzedu Miasta Piekary Slaskie, prosimy o przedstawienie oferty cenowej wg zalacznika do niniejszego ogloszenia. W zalaczniku przedstawiamy orientacyjny asortyment i ilosci które mamy zamiar zamówic w okresie od kwietnia 2017 r do maja 2019 r. Wymagania dotyczace dostaw: 1. tablice rejestracyjne powinny byc dostarczone do tutejszego Urzedu nieodplatnie w terminie 3 dni od daty mailowego zamówienia, a w przypadkach naglych do 24 godzin od daty zgloszenia. 2. tablice rejestracyjne przeznaczone do likwidacji beda objete obowiazkiem nieodplatnego odbioru i ich fizyczna kasacja. 3. bezplatnie uzywanie i zainstalowanie oprogramowania umozliwiajacego elektroniczne skladanie zamówien na tablice rejestracyjne. W razie jakichkolwiek pytan prosze o kontakt telefoniczny pod nr telefonu (32) 39 39 380. KRYTERIUM OCENY OFERT: cena 100 % brutto. TERMIN SKLADANIA OFERT: Oferty mozna przesylac na adres email: dpolmanska@piekary.pl w terminie do dnia 16.03.2017 w arkuszu w formacie Excel z zachowaniem kolejnosci pozycji narzuconej przez Zamawiajacego.Zalaczniki
- tabele wg której nalezy przedstawic oferte cenowa.