Kancelaria Prezydenta Miasta
Nazwa:
Kancelaria Prezydenta Miasta
Adres: ul. Bytomska 84 41-940, Piekary Śląskie Piętro II, p. 203, 205-207, 216 Kontakt: Naczelnik: 32/3939386, Sekretariat: 32/3939358, 32/7761444 Zadania: jak w regulaminie organizacyjnym Naczelnik: Urszula Gawlik Kancelaria Prezydenta Miasta. Do zadań, kompetencji i obowiązków Kancelarii Prezydenta Miasta należą w szczególności: 1) przyjmowanie, przekazywanie do rejestracji, segregacja, wysyłanie oraz przekazywanie korespondencji, 2) obsługa poczty elektronicznej adresowanej do Prezydenta, Zastępców Prezydenta i Sekretarza Miasta, 3) organizowanie spotkań, konferencji, narad i wyjazdów służbowych z udziałem Prezydenta i jego zastępców, 4) organizowanie współpracy Prezydenta z organami państwowymi i jednostkami samorządu terytorialnego, 5) obsługa organizacyjno-biurowa narad, odpraw, posiedzeń i spotkań organizowanych przez Prezydenta, 6) obsługa organizacyjno-biurowa w zakresie współpracy Prezydenta z Radą, 7) prowadzenie terminarza spotkań i imprez okolicznościowych z udziałem Prezydenta, bądź osób reprezentujących Prezydenta. Zespół Prasowy 1) kreowanie polityki informacyjnej Urzędu, 2) redagowanie strony internetowej www.piekary.pl oraz profilu Miasta w mediach społecznościowych, 3) współpraca z przedstawicielami środków społecznego przekazu, 4) przygotowywanie pism okolicznościowych dla Prezydenta, 5) przygotowywanie wywiadów i ogłoszeń sponsorowanych, autoryzacja wywiadów i wypowiedzi, 6) reagowanie na informacje medialne dotyczące pracy Prezydenta, Zastępców i Urzędu oraz miejskich jednostek organizacyjnych, 7) przygotowywanie tematyki audycji, artykułów prasowych i internetowych, materiałów TV, związanych z działalnością Urzędu i jednostek podległych, 8) prezentowanie w mediach działań organów Miasta i Wydziałów Urzędu, ułatwianie dziennikarzom kontaktu z Kierownictwem Urzędu, Naczelnikami i dyrektorami miejskich jednostek organizacyjnych, 9) przygotowywanie i wydawanie serwisów i materiałów informacyjnych dotyczących Urzędu i Miasta, 10) organizowanie i prowadzenie konferencji prasowych, narad i spotkań Prezydenta z mieszkańcami i organizacjami społecznymi, 11) przygotowywanie wspólnie z Wydziałami, informacji przedstawiających działania organów Miasta, 12) pośredniczenie w kontaktach Naczelników z mediami, decydowanie o ostatecznym kształcie informacji przekazywanych mediom przez Naczelników, 13) bieżące monitorowanie prasy codziennej, analizowanie artykułów prasowych poświęconych problematyce Miasta, 14) koordynowanie spraw związanych z udzielaniem patronatów Prezydenta Miasta. Zespół Promocji i Współpracy z Zagranicą 1) podejmowanie działań promocyjnych, 2) organizacja wydarzeń mających na celu promocję Miasta 3) współpraca z instytucjami społecznymi, kulturalnymi i naukowymi w podejmowaniu działań mających na celu promocję Miasta, 4) współpraca z innymi miastami i organizacjami miast, 5) prowadzenie współpracy międzynarodowej, 6) zlecanie opracowania oraz zakup usług i materiałów promocyjnych Miasta, 7) współpraca z drukarniami, wydawnictwami i agencjami reklamowymi, 8) koordynacja spraw związanych z realizacją na terenie Miasta zadań z zakresu promocji turystycznej, współpraca z Miejskim Centrum Informacji i Turystyki Sp. z o.o. 9) koordynacja polityki kulturalnej Miasta, 10) prowadzenie spraw dotyczących konsultacji społecznych w sprawie części wydatków budżetu Miasta, w tym koordynacja działań promocyjnych, edukacyjnych i informacyjnych – „Budżet Obywatelski”, 11) koordynacja działań promocyjnych dotyczących realizacji inicjatywy lokalnej w Mieście, 12) prowadzenie budżetu Kancelarii Prezydenta Miasta.
Sekretariat Prezydenta Miasta
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Irena Bloszyk |
Data utworzenia: | 2015-04-14 08:22:17 |
Wprowadził do systemu: | Irena Bloszyk |
Data wprowadzenia: | 2015-04-03 08:22:33 |
Opublikował: | Damian Skrzypek |
Data publikacji: | 2015-04-15 09:15:04 |
Ostatnia zmiana: | 2024-02-27 09:57:55 |
Ilość wyświetleń: | 7099 |